Jednym z celów stawianych sobie przez marketing jest budowa stałych, dobrych relacji. Korzystne jest posiadać je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się bardzo dobre, stateczne relacje biznesowe.
Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można by na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma natomiast tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji w większości przypadków. Wiesza się wszak kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko w bieżący miesiąc, niemniej jednak także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im dobry nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może również być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Sporo uzależniony jest od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie ma cościowy podarek. Jest to zarazem marketing, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc skorzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy posiadać na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można także dawać go na początku tego, którego tyczy się.
Sprawdź również informacje na stronie: http://www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.
0 komentarze:
Prześlij komentarz