Kalendarz i jego produkcja

Czy kalendarz to bardzo dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm, bowiem dzięki niej potencjalni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów stosowanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz najlepszy dla firm
Małe i duże przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najważniejsze święta i imieniny, a również niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, w niektórych przypadkach może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie lub agresywna reklamę, może się ona zwyczajnie znudzić bądź rozpocząć denerwować. Znacznie lepiej, aby kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie że wszystkich typów. Częstokroć przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej tylko w przypadku dużych marek lub wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję niekomercyjną. Bardzo często również kalendarze są wysyłane do stałych klientów lub rozdawane w siedzibie firmy.
Warto sprawdzić: http://www.aldokalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz