Robienie biznesu w sieci to dziś trudne zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że trzeba się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych klientów, ażeby byli skłonni w tej chwili u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze powszechnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że być może ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przemian, niemniej jednak najpierw należy taką listę posiadać. O ile posiadamy i pragniemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najważniejsze perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo istotne odpowiednie dobranie targetowanej grupy - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: masowa wysyłka e-mail.

0 komentarze:

Prześlij komentarz